Friday 21 March 2014

SS???Opsssssssssss....


Sekarang sape yg salah?Awok atau dia? Hmm....Renungkan dan zikirkanlah sahabat :)

Mesti ramai yang pernah macam nie?
Tipu la kalau kata langsung tak pernah terdetik di hati walaupun sikit...betul tak?
Saya,awak,dia,,semua pernah lalaui semua ni,,,cuma bezanya,ada yang sungguh-sungguh dan ada yang cuma olok-olok...Sama jugak macam minat artis-artis korea tuh..SS jugop :P
Perasaan SS ni sebenarnya bukannya tak boleh tapi biarlah berpatutan ye...Tak payah sampaikan nak bunuh diri bagai....Fikir secara rasional ya sahabat sayang ^_^
Eh,awok2...ni nak habaq sikit...Kalau buleh,eh silap bukan kalau buleh tapi sebuleh-bulehnya toksah la dok COUPLE bagai ek :)
Tapi awokkk awokkk

Saya nak "MINTAK MAAF" banyak2 kat korang ...
Selama ni saya dok cakap couple tu HARAM ...
Tapi SEBENARNYA ... saya ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-saya kan...
-
-
-
-
-
-
-erk...
-
-
-
-
-
-hmm...saya,,,
--
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-ala....malu lah
-
-
-
-
-
--
-
-
-
Ana "COUPLE" dengan Allah ...
Ana tak boleh nak tahan lagi dah ...
Ana ... ana dah "JATUH CINTA" kat Dia ...
Mintak maaf ye korang sebab rahsiakan benda ni ...
*Buat muke mintak penampo*
p/s:Letakkan "CINTA" Allah sebagai cinta "PERTAMA" dan "TERAKHIR" dalam "HIDUP" kita ツ
۞ أستغفر الله العظيم ۞

No comments:

Post a Comment