Monday 24 March 2014

Hmm...Just want to say sorry :"


Aku tak pandai nak berkata-kata macam kau...Cuma aku harap..harap sangat...
Dapat bertentang empat mata dengan kau...
Cakap...
"Berhenti buat macam ni!Sakit tahu tak???"

Tapi,tak mungkinkan?
Mustahil!

Heh.Ketat.
Senyum dah kelat.
Mata dah kecik.
Air mata dah berat...

Aku harap kau maafkan aku..
Andainya kau tak dapat maafkan sekarang...
Aku mohon,maafkan aku sebelum aku pergi menemui Ilahi...
Aku takut disoal...
Aku takut...
Sungguh!

Yaa..memang
Aku tak layak..

Tak layak untuk kau maafkan...
Tapi,

Aku layak
Aku layak untuk kau ingati...
Bila?

Bila aku dah pergi nanti...
#Maaf.

Harini namaku Nadhirah Kader , Mungkin esok namaku Arwah Nadhirah Kader . Harini aku pakai pakaian yg cantik , mungkin esok aku akan pakai kain kafan. Harini aku berpijak diatas tanah, mungkin esok aku duduk dibawah tanah. Harini aku boleh mandi sendiri, mungkin esok org lain yg akan memandikan aku Harini aku bahagia bersama org disekeliling ku, 
mungkin esok aku akan bersendirian disana. Andaikata harini hari terakhir aku hidup didunia, 
ampunkanlah salah dan silap aku sepanjang perkenalan antara kita. 
Sekiranya aku pergi, sedekahkanlah Al-fatihah kepada aku . Assif a’la kulli hal :')
Fi hifzillah . :") Assalamualaikum .

Sincerely:
Your Sahabat : Nadhirah bt Abdul Kader

No comments:

Post a Comment