Friday 3 January 2014

Berguguran air mata !_!

Setitis demi setitis...
Jatuh tanpa tanpa ragu-ragu..
Saat aku ingin pergi,begitu banyak sekali dugaan yang menziarah...
Demi Allah,aku tak kuat menghadapi semua ini...
Fake smile??Fake speech??Allahu :'"

Setitis demi setitis...
Gugur tanpa melihat sekeliling...
Saat aku sudah mula mempercayai,ada yang berbolak balik...
Aku sudah mula ragu untuk mempercayai seseorang..
Hanya kerana dia??!

Setitis demi setitis...
Mengalir tanpa berhenti...
Saat aku sudah mula mencintai,segala yang tersirat menghalauku pergi...
Tidak layak kah aku??

Hmm...
Semakin hari semakin lemah...
Tapi,satu suara yang masih tersemat kemas dihati kecil ini..
"Bersabarlah duhai diri mengharungi mujahadah,kata mahu syurga!"
Kerana Allah,aku mesti kuat!
Aku tidak boleh lemah,,.
Aku harus bangkit semula ...
Sememangnya iya,kadang aku tersungkur...
Kerana aku juga manusia.,..
Bergelar muslimah pula...
Dan,aku mencari kekuatan disisiNya untuk bangkit dan teruskan perjuangan semula..

No comments:

Post a Comment